Risk Consulting

Risk&Regulatory Consultant se zaměřením na IT

KPMG Česká republika zahájila svou činnost v roce 1990, v současné době má více než 1000 zaměstnanců a kanceláře v Praze, Brně, Českých Budějovicích a Ostravě. Společnost poskytuje služby v oblasti auditu, daní, poradenství a práva.

Jako součást celosvětové sítě poradenských společností může KPMG Česká republika využít znalosti a zkušenosti více než 197 tisíc odborníků, kteří působí ve 154 státech světa.

Nezávislé členské společnosti sítě KPMG jsou přidružené ke KPMG International Cooperative („KPMG International“), švýcarské organizační jednotce. Každá členská společnost celosvětové sítě KPMG je právně samostatná a oddělená jednotka a tak se označuje.

Odpovědět na pozici

Současný globální ekonomický vývoj přináší posun ve vnímání významu finančních rizik. V tomto prostředí se společnosti napříč všemi sektory soustřeďují na zdokonalení způsobu, kterým svá finanční rizika řídí, s cílem dosáhnout kvalitnějšího rozhodování, zvýšit svoji výkonnost a dostát měnícím se regulatorním požadavkům. Oddělení Risk Consulting nabízí svým klientům poradenství zaměřené na zlepšení procesů v oblasti řízení rizik, zvýšení efektivity finančního reportingu a získání konkurenční výhody v oblasti "Corporate governance."

Co bude vaším úkolem?

  • Aktivní účast na projektech na dodávku poradenských služeb pro finanční instituce
  • Vývoj a design nástrojů pro finanční, regulatorní a manažerské výkaznictví ve spolupráci s metodiky
  • Spolupráce a koordinace s metodologickými specialisty z oddělení Risk Consulting
  • Komunikace s klienty na denní bázi; řízení služebně mladších kolegů v rámci projektu, delegování práce, řízení nákladů projektu v rámci rozpočtu
  • Spolupráce s ostatními členy týmu na rozvoji spektra nabízených služeb, identifikace obchodních příležitostí
  • Podpora manažerů při tvorbě nabídek pro klienty

Zní vám všechno dobře, ale pořád si říkáte, že chcete vědět, co konkrétně budete dělat? Tak například tento projekt:

  • Implementace nové regulace např. účetního standardu IFRS 9 či regulatorních výkazů dle metodiky EBA (COREP, FINREP)
  • Podílení se ve spolupráci s metodiky na analýze nových požadavků a tvorbě datového modelu a základní logiky algoritmů zpracování dat
  • Následná realizace automatizace přípravy výstupů z databáze finanční instituce, příprava dat a kontrola datové kvality
  • V průběhu celého projektu aktivní komunikace s klientem (pracovníky banky) i s interními metodiky z oddělení Risk Consultingu

Co bychom od vás potřebovali?

  • Vysokoškolské vzdělání (ideálně v kvantitativním nebo ekonomickém oboru)
  • Pokročilou znalost programování v SQL (výběry dat, tvorba databází, algoritmizace)
  • Pokročilou znalost práce s excelem a schopnost datové analýzy
  • Alespoň základní znalost klíčových procesů a produktů finančních institucí a schopnost se dále rozvíjet a učit
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • Analytické myšlení, spolehlivost a schopnost prioritizovat
  • Kreativitu při řešení problémů a kritické myšlení
  • Pokročilou znalost angličtiny

Vaší výhodou bude:

  • Praxe ve finanční instituci v oddělení řízení rizik nebo oddělení financí
  • Znalost VBA, R, případně dalších jazyků
  • Znalost pokročilých analytických nástrojů (SAS, SPSS), zkušenosti s tvorbou/validací skórovacích karet
  • Zkušenost s modelováním a optimalizací procesů
  • Zkušenosti v oblasti regulace finančních institucí a orientace v pokročilých metodách řízení rizik
  • Orientaci v regulatorních předpisech pro banky
  • Orientaci v účetním zachycení finančních nástrojů dle českých i mezinárodních účetních standardů

A co vám můžeme nabídnout?

  • Zajímavou pracovní pozici s velmi různorodou pracovní náplní
  • Vzdělávací aktivity v odborných tématech i oblastech osobního růstu
  • Pravidelné jazykové kurzy
  • Práci v přátelském týmu lidí, kteří se chtějí neustále rozvíjet a posouvat věci dále
  • Řadu zaměstnaneckých výhod (kafeterie - 20 000 bodů ročně, životní a úrazové pojištění, společné kulturní a volnočasové akce, jazykové a jiné vzdělávací kurzy, politika kompenzace nadpracovaných hodin, podpora širokého množství CSR aktivit a jiné)
  • Výbornou dopravní dostupnost - naše centrála sídlí u stanice metra Florenc

Informace o pozici

Místo pracoviště

Pobřežní 648/1a, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Nadstandardní lékařská péče, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá), čeština (pokročilá)

Zadavatel

KPMG Česká republika, s.r.o.

 

Kontakt

Pavlína Andrlová
KPMG Česká republika, s.r.o.
Pobřežní 648/1a/
186 00 Praha Karlín
Česká republika