Risk Consulting

Consultant| Risk Consulting - Praha

KPMG Česká republika zahájila svou činnost v roce 1990, v současné době má více než 1000 zaměstnanců a kanceláře v Praze, Brně, Českých Budějovicích a Ostravě. Společnost poskytuje služby v oblasti auditu, daní, poradenství a práva.

Jako součást celosvětové sítě poradenských společností může KPMG Česká republika využít znalosti a zkušenosti více než 197 tisíc odborníků, kteří působí ve 154 státech světa.

Nezávislé členské společnosti sítě KPMG jsou přidružené ke KPMG International Cooperative („KPMG International“), švýcarské organizační jednotce. Každá členská společnost celosvětové sítě KPMG je právně samostatná a oddělená jednotka a tak se označuje.

Odpovědět na pozici

Chceme obsadit pozici Consultanta na pozici v oddělení Risk Consultingu. Hlavní náplní práce bude účast na poradenských projektech pro významné české, ale i mezinárodní klienty působící v komerčním sektoru (především výrobní, real-estate, energy, automotive).Nabízíme široké spektrum projektů především v oblastech mapování a hodnocení operačních rizik; podpora účetní integrace nových informačních systémů; návrhy manažerského reportingu; apod. Consultant je zodpovědný za vedení juniorních kolegů a dodání výstupů včetně komunikace projektovému týmu klienta.

Co budete mít na starost

  • Řízení a odpovědnost za projekt, komunikování jeho závěrů klientům
  • Vedení juniorních kolegů, kontrola kvality výstupů/dokumentace
  • Plánování a organizace schůzek
  • Vedení schůzek s klienty, tvorba přístupu k úspěšnému provedení projektu
  • Ověřování souladu procesů s best practices
  • Dokumentace zjištění a návrh opatření pro zlepšení
  • Spolupráce na definici nových přístupů a rozvoj současné metodiky
  • Spolupráce na dalších projektech v rámci oddělení Risk Consulting

Co bychom od vás potřebovali:

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Praxi v provádění statutárních auditů nebo controllingu v komerčním sektoru je vaší výhodou
  • Pokročilou znalost MS Excel (základy MS Access či jiných databázových aplikací je pak výhodou)
  • Zkušenost se systémem SAP
  • Zkušenosti z implementace podnikového informačního systému výhodou
  • Profesní certifikace (CIA, ACCA,…) a zkušenost v obasti automotive je vaší výhodou
  • Velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti
  • Profesionální vystupování a jednání, zodpovědnost a spolehlivost
  • Dobrá znalost anglického jazyka
  • Motivace, proaktivní přístup, flexibilita

Můžeme vám nabídnout:

  • Rychlý karierní růst
  • Přátelskou firemní atmosféru
  • Různorodou práci na projektech pro široké portfolio klientů
  • Zázemí renomované poradenské společnosti, která podporuje rozvoj svých zaměstnanců
  • Nadstandardní zaměstnanecké výhody (kafeterie - 20 000 bodů ročně, politika kompenzace nadpracovaných hodin, 5 týdnů dovolené, home office, životní a úrazové pojištění, společné kulturní a volnočasové akce, jazykové a jiné vzdělávací kurzy, podpora širokého množství CSR aktivit a jiné)
  • Výbornou dopravní dostupnost – naše centrála se nachází u stanice metra Florenc

Informace o pozici

Místo pracoviště

Pobřežní 648/1a, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Nadstandardní lékařská péče, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Bakalářské

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá), čeština (pokročilá)

Zadavatel

KPMG Česká republika, s.r.o.

 

Kontakt

Pavlína Andrlová
KPMG Česká republika, s.r.o.
Pobřežní 648/1a/
186 00 Praha Karlín
Česká republika