Risk Consulting

Regulatory & Risk Consultant

KPMG Česká republika zahájila svou činnost v roce 1990, v současné době má více než 1000 zaměstnanců a kanceláře v Praze, Brně, Českých Budějovicích a Ostravě. Společnost poskytuje služby v oblasti auditu, daní, poradenství a práva.

Jako součást celosvětové sítě poradenských společností může KPMG Česká republika využít znalosti a zkušenosti více než 197 tisíc odborníků, kteří působí ve 154 státech světa.

Nezávislé členské společnosti sítě KPMG jsou přidružené ke KPMG International Cooperative („KPMG International“), švýcarské organizační jednotce. Každá členská společnost celosvětové sítě KPMG je právně samostatná a oddělená jednotka a tak se označuje.

Odpovědět na pozici

Současný globální ekonomický vývoj přináší posun ve vnímání významu finančních rizik. V tomto prostředí se společnosti napříč všemi sektory soustřeďují na zdokonalení způsobu, kterým svá finanční rizika řídí, s cílem dosáhnout kvalitnějšího rozhodování, zvýšit svoji výkonnost a dostát měnícím se regulatorním požadavkům. Oddělení Risk Consulting nabízí svým klientům poradenství zaměřené na zlepšení procesů v oblasti řízení rizik, zvýšení efektivity finančního reportingu a získání konkurenční výhody v oblasti "Corporate governance".

Vaším úkolem bude:

  • Aktivní účast na projektech na dodávku poradenských služeb pro finanční instituce
  • Komunikace s klienty na denní bázi, aktivní účast na řízení projektů tak, aby byla zajištěna nejvyšší možná kvalita dodávky pro klienty
  • Řízení služebně mladších kolegů v rámci projektu, delegování práce, řízení nákladů projektu v rámci rozpočtu
  • Spolupráce s ostatními členy týmu na rozvoji spektra nabízených služeb, identifikace obchodních příležitostí
  • Podpora manažerů při tvorbě nabídek pro klienty

Potřebovali bychom od vás:

  • Vysokoškolské vzdělání (ideálně v kvantitativním nebo ekonomickém oboru)
  • Alespoň 2 – 3 roky praxe v řízení rizik pro finanční instituce (kreditní, tržní nebo operační riziko) nebo v oddělení financí (IFRS výkaznictví, COREP a FINREP výkaznictví, IFRS 9)
  • Znalost klíčových procesů a produktů finanční instituce
  • Zkušenosti a přehled v oblasti regulace finančních institucí
  • Orientace v pokročilých metodách řízení rizik ve finančních institucích
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • Analytické myšlení a spolehlivost
  • Kreativitu při řešení problémů a kritické myšlení
  • Pokročilou znalost angličtiny

Vaší výhodou bude:

  • Zkušenost s modelováním a optimalizací procesů
  • Pokročilá schopnost práce s excelem a schopnost datové analýzy
  • Orientace v regulatorních předpisech pro banky
  • Orientace v účetním zachycení finančních nástrojů dle českých i mezinárodních účetních standardů
  • Znalost programování v SQL, VBA, R, případně dalších jazycích
  • Znalost pokročilých analytických nástrojů (SAS, SPSS), zkušenosti s tvorbou/validací skórovacích karet

Můžeme Vám nabídnout:

  • Zajímavou pracovní pozici s velmi různorodou pracovní náplní
  • Vzdělávací aktivity v odborných tématech i oblastech osobního růstu
  • Pravidelné jazykové kurzy
  • Práci v přátelském týmu lidí, kteří se chtějí neustále rozvíjet a posouvat věci dále
  • Nadstandardní zaměstnanecké výhody (kafeterie - 20 000 bodů ročně, životní a úrazové pojištění, společné kulturní a volnočasové akce, jazykové a jiné vzdělávací kurzy, politika kompenzace nadpracovaných hodin, podpora širokého množství CSR aktivit a jiné)
  • výbornou dopravní dostupnost - sídlíme u stanice metra Florenc

Informace o pozici

Místo pracoviště

Pobřežní 648/1a, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Nadstandardní lékařská péče, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Čeština (pokročilá), angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

KPMG Česká republika, s.r.o.

 

Kontakt

Pavlína Andrlová
KPMG Česká republika, s.r.o.
Pobřežní 648/1a/
186 00 Praha Karlín
Česká republika