Risk Consulting

Consultant – IT audit a ochrana osobních údajů

KPMG Česká republika zahájila svou činnost v roce 1990, v současné době má více než 1000 zaměstnanců a kanceláře v Praze, Brně, Českých Budějovicích a Ostravě. Společnost poskytuje služby v oblasti auditu, daní, poradenství a práva.

Jako součást celosvětové sítě poradenských společností může KPMG Česká republika využít znalosti a zkušenosti více než 197 tisíc odborníků, kteří působí ve 154 státech světa.

Nezávislé členské společnosti sítě KPMG jsou přidružené ke KPMG International Cooperative („KPMG International“), švýcarské organizační jednotce. Každá členská společnost celosvětové sítě KPMG je právně samostatná a oddělená jednotka a tak se označuje.

Odpovědět na pozici

Máte zkušenosti v oblasti v oblasti IT auditu, IT regulace, informační bezpečnosti a ochrany osobních údajů? Máte chuť své znalosti dále rozvíjet a doplňovat v dalších oblastech jako jsou finanční procesy, business procesy klienta a různé specializované nástroje?Do naší pražské pobočky hledáme kolegu na pozici Consultant / Business analytik, který se připojí ke stále rostoucímu týmu zaměřeného na IT audit v rámci našeho Risk Consulting. Pojďte s námi měnit přístup k IT auditu a účastnit se poradenských projektů pro významné české, ale i mezinárodní klienty působící na finančním trhu (banky, pojišťovny, investiční společnosti atd.) i v komerčním sektoru (především výrobní, real-estate, energy, automotive).

Čím se budete zabývat?

Budete součástí oddělení/týmu zabývajícím se řízením rizik spojených s IT a vaší hlavní náplní práce budou následující typy projektů:

  • Audity IT procesů a audity informační bezpečnosti
  • Projekty zaměřené na ochranu osobních údajů
  • Poradenské projekty a audity zaměřené na problematiku Business continuity managementu
  • Regulatorní compliance s přesahem do IT
  • Projekty zaměřené na nezávislé zhodnocení IT procesů (COBIT, ITIL, NIST)
  • Provádění IT auditů v rámci finančního auditu (testování (obecných IT kontrol a aplikačních kontrol v rámci podnikových informačních systémů)
  • Vedení juniorních kolegů, kontrola kvality výstupů/dokumentace a reportování manažerovi projektu/týmu
  • Pravidelná komunikace s klienty, vedení schůzek
  • Tvorba interních materiálů nebo nabídek

Co bychom od vás potřebovali?

  • VŠ vzdělání (primárně v oboru IT, ale není nezbytnou podmínkou)
  • Praxi oblasti IT auditu, regulace a řízení IT rizik, 2-6 let zkušenosti v oboru
  • Pokročilou znalost MS Office, především MS Excel,
  • Dobrou znalost angličtiny, kterou budete pro svou práci potřebovat

Co bude vaše plus?

  • Praxe v rámci Big4 nebo jiné poradenské/auditorské společnosti nebo praxi v interním auditu se zaměřením na IT
  • Znalost MS Access či jiných databázových aplikací
  • Znalost některého z mezinárodních standardů COBIT, ITIL, ISO 27 000, ISO 22 301
  • Znalost nařízení GDPR
  • Certifikace CIPP/E, CISA, CRISC, CIPP, CISSP
  • Dobrá orientace v IT procesech

Co vám nabídneme my?

  • Rozmanitou práci v prestižním a moderním oboru
  • Možnost být součástí nejrychleji rostoucího týmu v rámci oddělení Risk Consulting a mít přístup k moderním nástrojům
  • Přátelský mladý tým lidí, které jejich práce baví a chtějí se stále posouvat dále
  • Možnost profesního růstu a nadstandardní možnosti vzdělávání a rozvoje
  • Širokou nabídku benefitů (kafeterie - 20 000 bodů ročně, životní a úrazové pojištění, společné kulturní a volnočasové akce, jazykové a jiné vzdělávací kurzy, politika kompenzace přesčasů, podpora širokého množství CSR aktivit a jiné)
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí v naší nově zrekonstruované budově
  • Na době nástupu se spolu domluvíme

Neváhejte a pojďte se s námi potkat a dozvědět se více o našich plánech a projektech, které vás s námi čekají.

Těšíme se na vás!

Informace o pozici

Místo pracoviště

Pobřežní 648/1a, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Nadstandardní lékařská péče, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Čeština (pokročilá), angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

KPMG Česká republika, s.r.o.

 

Kontakt

Pavlína Andrlová
KPMG Česká republika, s.r.o.
Pobřežní 648/1a/
186 00 Praha Karlín
Česká republika