Central Services

Administrativní asistent/Administrative Assistant

KPMG Česká republika zahájila svou činnost v roce 1990, v současné době má více než 1000 zaměstnanců a kanceláře v Praze, Brně, Českých Budějovicích a Ostravě. Společnost poskytuje služby v oblasti auditu, daní, poradenství a práva.

Jako součást celosvětové sítě poradenských společností může KPMG Česká republika využít znalosti a zkušenosti více než 197 tisíc odborníků, kteří působí ve 154 státech světa.

Nezávislé členské společnosti sítě KPMG jsou přidružené ke KPMG International Cooperative („KPMG International“), švýcarské organizační jednotce. Každá členská společnost celosvětové sítě KPMG je právně samostatná a oddělená jednotka a tak se označuje.

Odpovědět na pozici

Na čem bys u nás celý den pracoval/a?

  • Spolupracoval/a bys při plánování pracovních týmů na jednotlivé zakázky – evidoval/a požadavky manažerů, kontroloval/a rozpočty, zpracovával/a individuální požadavky manažerů na změny.
  • Sem tam trocha reportingu.
  • Kontroval/a bys faktury, pracoval/a s databází (zahrnuje editaci a kontrolu dat).
  • Evidoval/a bys zjištěné informace dle zákona o praní špinavých peněz.
  • Když bude třeba, rádi uvítáme tvoji krátkodobou výpomoc na sekretariátu.

Co hledáme my?

  • Tebe, pokud máš SŠ/VŠ vzdělání.
  • Budeš ve výhodě, pokud máš alespoň 2 roky praxi na administrativní pozici (možná jsi ji získal/a již při škole?)
  • Muže/ženu s dobrou znalostí angličtiny.
  • Člověka, který rád komunikuje a jeho vystupování je profesionální, rád organizuje, je pečlivý, nerad sedí v koutě a rád se přizpůsobuje novým podmínkám.
  • Trpělivého optimistu.
  • Tebe, pokud máš velmi dobrou znalost práce s PC (Word, Excel – základní fce, kontingenční tabulky výhodou, PowerPoint).

Máme ti co nabídnout.

  • Práci v mezinárodním prostředí renomované firmy.
  • Dobře odměňovanou práci.
  • Nadstandardní zaměstnanecké výhody.
  • Stabilní pracovní tým a místo, kde vládne přátelská pracovní atmosféra.
  • Možnost systematického vzdělávání.
  • Výbornou dopravní dostupnost - sídlíme u stanice metra Florenc.
  • Nástup dohodou

Informace o pozici

Místo pracoviště

Pobřežní 648/1a, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, kafetérie, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, firemní akce, profesní/osobní kouč

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá), čeština (výborná)

Zadavatel

KPMG Česká republika, s.r.o.

Pozice vhodná pro OZP. S docházením do firmy. Vhodné pro: tělesně postižení, vozíčkáři, ostatní.

 

Kontakt

Přemysl Verner
KPMG Česká republika, s.r.o.
Pobřežní 648/1a/
186 00 Praha Karlín
Česká republika