Daňové poradenství

Asistent/ka (front office) v oddělení daňového poradenství

KPMG Česká republika zahájila svou činnost v roce 1990, v současné době má více než 1000 zaměstnanců a kanceláře v Praze, Brně, Českých Budějovicích a Ostravě. Společnost poskytuje služby v oblasti auditu, daní, poradenství a práva.

Jako součást celosvětové sítě poradenských společností může KPMG Česká republika využít znalosti a zkušenosti více než 200 tisíc odborníků, kteří působí ve 155 státech světa.

Nezávislé členské společnosti sítě KPMG jsou přidružené ke KPMG International Cooperative („KPMG International“), švýcarské organizační jednotce. Každá členská společnost celosvětové sítě KPMG je právně samostatná a oddělená jednotka a tak se označuje.

Odpovědět na pozici

KPMG Česká republika hledá posilu do oddělení Daňového poradenství na pozici SECRETARY, která by zajistila administrativní a koordinační podporu týmu.

Co by bylo tvojí náplní práce?

  • administrativní podpora partnerům a manažerům oddělení
  • příprava reportů, podkladů pro jednání
  • organizace a koordinace interních a externích událostí
  • zajištění obchodních cest, rezervace letenek a ubytování a následné vyúčtování
  • vyřizování telefonů, obchodní korespondence, práce s klientskou databází
  • další administrativní a ad hoc úkoly dle potřeb kolegů

Co od tebe očekáváme?

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • výbornou znalost češtiny/slovenštiny a komunikativní znalost angličtiny
  • ovládání Outlook a MS Office na velmi dobré úrovni
  • znalost obchodní korespondence - budeš komunikovat i s našimi klienty
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • flexibilitu a reprezentativní vystupování - chodíš do práce rád/a a s úsměvem
  • zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost

A co za to?

  • uvolněnou firemní atmosféru, kterou je naše firma pověstná
  • benefity formou kafeterie ve výši 20.000 Kč ročně
  • práci v mezinárodním prostředí renomované společnosti
  • pracoviště v centru Prahy na Florenci, krásné nové kanceláře
  • možnost vzdělávání
  • životní a úrazové pojištění
  • 22 dní dovolené + 3 dny firemního volna
  • možnost neomezené konzumace výborné kávy, obědů na terase s výhledem na Prahu, cvičení pilates a jógy a tak dále :-)

Informace o pozici

Místo pracoviště

Pobřežní 648/1a, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá), Čeština (výborná)

Zadavatel

KPMG Česká republika, s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

Eliška Strejčková
KPMG Česká republika, s.r.o.
Pobřežní 648/1a/
186 00 Praha Karlín
Česká republika