Mám zájem

Daňový/á konzultant/ka v týmu nepřímých daní

Volné pozice

Poskytujeme služby v oblasti auditu, daní, poradenství a práva. Jako součást celosvětové sítě poradenských společností využíváme znalosti a zkušenosti více než 207 tisíc odborníků ve 153 zemích. V Česku působíme od roku 1990, máme zde víc než 1 100 zaměstnanců a kanceláře v Praze, Brně, Ostravě a Českých Budějovicích.

Baví vás práce na projektech z oblasti nepřímých daní? Nás taky! V současné době pracujeme na několika zajímavých projektech pro naše klienty a proto rozšiřujeme náš tým. Do naší pražské pobočky hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici daňové/ho konzultantky/ta, která/ý bude poskytovat poradenství našim klientům především v oblasti nepřímých daní.

Čemu se u nás budete věnovat?

  • Práci na projektech zejména z oblasti nepřímých daní;
  • poskytování konzultací a odborného poradenství klientům hlavně (nikoli však výhradně) v oblasti nepřímých daní;
  • zpracování analýz daňových předpisů nebo jejich částí, novel apod;
  • rozšiřování svých znalostí z oblasti daňového poradenství;
  • diskusi s ostatními kolegy o specifických projektech (rádi společně brainstormujeme).

Co od vás očekáváme:

  • Vysokoškolské vzdělání (zaměření na daně či finance);
  • 2 a více let praxe v oboru daňového poradenství;
  • schopnost samostatné práce v oblasti daňového poradenství, zejména v oblasti daně z přidané hodnoty;
  • velmi dobrou orientaci v české daňové legislativě a silné analytické schopnosti;
  • velmi dobrou znalost anglického jazyka;
  • znalost práce v MS Office;
  • profesionální vystupování, velmi dobré komunikační schopnosti, flexibilitu a organizační schopnosti, ochotu cestovat;
  • chuť na sobě dále pracovat a vzdělávat se;
  • zkouška daňového poradce je výhodou.

Co vám můžeme nabídnout:

  • Prostředí silné poradenské společnosti;
  • zajímavou a tvůrčí práci na projektech pro tuzemské i mezinárodní klienty;
  • práci se špičkovými odborníky v oboru;
  • přátelskou atmosféru, kterou je naše firma pověstná;
  • možnost dalšího vzdělávání a profesního rozvoje;
  • 22 dní dovolené + 3 dny firemního volna;
  • další benefity formou kafeterie ve výši 20 000 Kč ročně dle vlastního výběru;
  • nově zrekonstruované kanceláře s terasou s výhledem na Pražský hrad;
  • možnost navštěvovat lekce jógy a kruhového tréningu na naší terase;
  • firemní sportovní a společenské akce;
  • skvělou lokalitu - sídlíme u stanice metra Florenc.

Rádi se s vámi setkáme a probereme tuto příležitost detailněji. V případě zájmu nám, prosím, zašlete svůj životopis.

Mám zájem

Tuto pozici obsazuje

Jana Štěrbová

Kontakt

KPMG Česká republika, s.r.o.
Pobřežní 648/1a
186 00  Praha-Karlín
Česká republika

Informace o pozici

Informace o pozici

Místo pracoviště

Praha

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

KPMG Česká republika, s.r.o.