Mám zájem

Mzdová účetní - Praha

Volné pozice

Pomáhejte pražskému týmu Accounting Services & Payroll s kompletním zpracováním mezd externím klientům, reportingem a komunikací s úřady.

Vaší zodpovědností se stane správnost výpočtu a postupu zpracování mezd pro určité klientské portfolio. Budete komunikační spojkou mezi klientem a příslušnými institucemi (ZP, ČSSZ, FÚ, PF, exekutory), ale také pravou rukou finančním manažerům pro reportování a statistiky společnosti dle jejich požadavků.

Co od vás očekáváme?

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru (obor účetnictví/personalistika výhodou)
  • rychlou orientaci ve mzdových zákonech a předpisech
  • min. tříletou pracovní zkušenost v oblasti zpracování mezd
  • znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B1
  • dobrou znalost MS Office, především Excel
  • spolehlivost, samostatnost, ochotu učit se
  • vysoké pracovní nasazení, flexibilitu
  • profesionální vystupování

Co získáte v KPMG?

  • odpovídající finanční ohodnocení
  • práci v mezinárodním prostředí renomované firmy a zároveň v centru Prahy ve stylových kancelářích s terasou, kolárnou a relax zónami
  • životní a úrazové pojištění Generali
  • dovolenou navíc
  • možnost zvýhodněné Multisport karty
  • vzdělávání a interní koučing
  • zvýhodněný firemní tarif i pro rodinné příslušníky
  • politiku kompenzace nadpracovaných hodin

Nástup ihned.

Na vaše reakce odpovídáme do pár dní, doporučujeme kontrolovat i složku se spamy či nevyžádanou poštou.

Mám zájem

Tuto pozici obsazuje

Hana Schwarzová

Kontakt

KPMG Česká republika, s.r.o.

Informace o pozici

Informace o pozici

Místo pracoviště

Pobřežní 648/1a, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (mírně pokročilá), Čeština (pokročilá)

Zadavatel

KPMG Česká republika, s.r.o.