Mám zájem

Mzdový/á účetní

Volné pozice

Orientuje se v kompletním zpracováním mezd? Reporting a komunikace s úřady vám jdou od ruky? Připojte se k pražskému týmu Accounting Services & Payroll.

Vaší zodpovědností se stane správnost výpočtu a postupu zpracování mezd pro určité klientské portfolio. Budete komunikační spojkou mezi klientem a příslušnými institucemi (ZP, ČSSZ, FÚ, PF, exekutory), ale také pravou rukou finančním manažerům pro reportování a statistiky společnosti dle jejich požadavků.

Co od vás očekáváme?

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru (obor účetnictví/personalistika výhodou)
  • rychlou orientaci ve mzdových zákonech a předpisech
  • min. 3 roky pracovní zkušenost v oblasti zpracování mezd
  • znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B1
  • dobrou znalost MS Office, především Excel
  • spolehlivost, samostatnost, ochotu učit se
  • profesionální vystupování

Co získáte v KPMG?

  • práci pro Top zaměstnavatele roku 2021 v kategorii poradenství, audit a daně
  • zázemí Kanceláří roku 2019 v centru Prahy s možností práce z domova
  • intenzivní profesní rozvoj a možnost kariérního postupu
  • 20 000 Kč na sport, jazyky, cestování a další benefity
  • neomezený mobilní a datový tarif
  • vzdělávání, jazykové kurzy, certifikace a interní koučink
  • dovolenou navíc a tři dny firemního volna

Posilu do týmu rádi uvidíme ihned, případně po individuální domluvě.

Na vaše reakce odpovídáme do pár dní, doporučujeme kontrolovat i složku se spamy či nevyžádanou poštou.

Mám zájem

Tuto pozici obsazuje

Aneta Červenková

Kontakt

KPMG Česká republika, s.r.o.

Informace o pozici

Informace o pozici

Místo pracoviště

Pobřežní 648/1a, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá), Čeština (pokročilá)

Zadavatel

KPMG Česká republika, s.r.o.