Mám zájem

Asistent/ka v účetním oddělení - České Budějovice

Volné pozice

Hledáte pestrou a zajímavou práci s denním využitím angličtiny? Chcete reprezentovat oddělení a řešit všední i méně všední úkoly? Tak jste tu správně! Hledáme "pravou ruku" pro účetní oddělení.

Na jakou práci se můžete těšit?

  • administrativně zaštítíte agendu celého oddělení
  • budete pracovat s našimi interními systémy
  • zorganizujete a zkoordinujete interní a externí meetingy
  • stanete se pravou rukou pro manažery oddělení
  • budete komunikovat s klienty, vyřizovat telefonní hovory i obchodní korespondence
  • zajistíte obstarání kancelářských potřeb, vyřizování pošty, pochůzky
  • vypomůžete s dalšími administrativními a sekretářskými úkoly

Co bychom od vás potřebovali?

  • SŠ vzdělání nebo vyšší
  • výbornou znalost českého jazyka a pokročilou znalost anglického jazyka
  • pokročilou znalost práce na PC (Word, Excel)
  • profesionální vystupování, znalost obchodní korespondence
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • úsměv pro kolegy :-)

A co vám nabízíme v KPMG?

  • dovolenou navíc
  • možnost zvýhodněného firemního tarifu s neomezenými daty
  • životní a úrazové pojištění Generali
  • interní koučink
  • možnost krizové intervence
  • politiku kompenzace nadpracovaných hodin
  • neomezená konzumace výborné kávy

Nástup listopad 2020.

Na vaše reakce odpovídáme do pár dní, doporučujeme kontrolovat i složku se spamy či nevyžádanou poštou.

Mám zájem

Tuto pozici obsazuje

Hana Schwarzová

Kontakt

KPMG Česká republika, s.r.o.

Informace o pozici

Informace o pozici

Místo pracoviště

Fráni Šrámka 2609, 370 01  České Budějovice-České Budějovice 3, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

KPMG Česká republika, s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.