Reporting Asistent
Volné poziceDo HR týmu hledáme posilu s dobrými analytickými schopnostmi, které záleží na kvalitě odvedené práce, zajímá se o oblast interních systémů a nebojí se komunikovat s lidmi. Ostatní věci vás naučíme!
Čemu se u nás budete věnovat?
- přípravě podkladů a reportů pro interní kontroly, které se týkají celé oblasti vzdělávání
- práci s interními systémy a jejich výstupy v oblasti vzdělávání
- organizaci interních školení a případně i školení v rámci regionu CEE
- komunikaci s globálním týmem Learning & Development (bez angličtiny se neobejdete)
- tvorbě nové a aktualizaci stávající dokumentace k interním politikám a procesům
Co byste pro tuto práci měli mít?
- vysokoškolské vzdělání minimálně bakalářského stupně
- analytické a komunikační schopnosti (budete pracovat s daty a reportovat)
- aktivní znalost anglického jazyka (B2)
- dobrou znalost MS Excel, Office 365
- tvůrčí, pečlivý a odpovědný přístup k práci
- schopnost rychlého porozumění firemním procesům a systémům včetně technického hlediska (znalost SAP Success Factors velkou výhodou)
A co za to získáte?
- možnost home office
- dovolenou 22 pracovních dní
- Multisport kartu
- práci v centru Prahy ve stylových kancelářích s terasou, kolárnou a relax zónami
- zvýhodněný firemní tarif i pro rodinné příslušníky
- vzdělávání a interní koučing
- životní pojištění Generali
- možnost využití krizové intervence
Tuto pozici obsazuje

Eliška Strejčková
Kontakt
KPMG Česká republika, s.r.o.Pobřežní 648/1a
186 00 Praha-Karlín
Česká republika
Informace o pozici
Informace o pozici
Místo pracoviště
Praha-Karlín
Typ pracovního vztahu
Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Pracovní smlouva
Délka pracovního poměru
Na dobu určitou
Požadované vzdělání
Bakalářské
Požadované jazyky
Čeština (výborná), Angličtina (pokročilá)
Zadavatel
KPMG Česká republika, s.r.o.