Mám zájem

Reporting Asistent

Volné pozice

Do HR týmu hledáme posilu s dobrými analytickými schopnostmi, které záleží na kvalitě odvedené práce, zajímá se o oblast interních systémů a nebojí se komunikovat s lidmi. Ostatní věci vás naučíme!

Čemu se u nás budete věnovat?

  • přípravě podkladů a reportů pro interní kontroly, které se týkají celé oblasti vzdělávání
  • práci s interními systémy a jejich výstupy v oblasti vzdělávání
  • organizaci interních školení a případně i školení v rámci regionu CEE
  • komunikaci s globálním týmem Learning & Development (bez angličtiny se neobejdete)
  • tvorbě nové a aktualizaci stávající dokumentace k interním politikám a procesům

Co byste pro tuto práci měli mít?

  • vysokoškolské vzdělání minimálně bakalářského stupně
  • analytické a komunikační schopnosti (budete pracovat s daty a reportovat)
  • aktivní znalost anglického jazyka (B2)
  • dobrou znalost MS Excel, Office 365
  • tvůrčí, pečlivý a odpovědný přístup k práci
  • schopnost rychlého porozumění firemním procesům a systémům včetně technického hlediska (znalost SAP Success Factors velkou výhodou)

A co za to získáte?

  • možnost home office
  • dovolenou 22 pracovních dní
  • Multisport kartu
  • práci v centru Prahy ve stylových kancelářích s terasou, kolárnou a relax zónami
  • zvýhodněný firemní tarif i pro rodinné příslušníky
  • vzdělávání a interní koučing
  • životní pojištění Generali
  • možnost využití krizové intervence
Mám zájem

Tuto pozici obsazuje

Eliška Strejčková

Kontakt

KPMG Česká republika, s.r.o.
Pobřežní 648/1a
186 00  Praha-Karlín
Česká republika

Informace o pozici

Informace o pozici

Místo pracoviště

Praha-Karlín

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Požadované vzdělání

Bakalářské

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

KPMG Česká republika, s.r.o.