Mám zájem

Associate Consultant v týmu Customer & Digital

Volné pozice

V týmu Customer & Digital pomáháme největším firmám v ČR i zahraničí s digitalizací jejich produktů a služeb tak, aby sklidily úspěch u svých koncových zákazníků.

Typicky začínáme od analýzy zákaznických segmentů, pokračujeme návrhem zákaznicky orientovaných inovací, a výsledky naší práce zhmotňujeme např. do podoby nové mobilní aplikace pro koncové zákazníky našeho klienta.
Do party nyní hledáme kolegu / kolegyni se silným analytickým myšlením, schopností ptát se a naslouchat, a chutí hledat a zavádět ta nejlepší řešení.

Na jakých projektech poslední dobou vyšíváme?

  • návrh zákaznické zkušenosti pro korporátní oddělení banky ve Velké Británii, která se chce v očích klientů odlišit od konkurence
  • digitální transformace přední české energetické společnosti s cílem zlepšení zákaznické zkušenosti, digitalizace obsluhy zákazníků klienta a dosažení provozních úspor
  • zadání a vývoj mobilní aplikace pro klienty české energetické společnosti s cílem umožnit zákazníkům vypořádat často prováděné úkony online bez návštěvy pobočky

Čemu se s námi budete věnovat?

  • spolupracovat v týmu expertů zaměřených na digitalizaci a zákaznickou zkušenost
  • rozkrývat slabá místa zkoumané oblasti u klienta a navrhovat jejich řešení
  • mapovat a optimalizovat procesy (především front-office – prodej a obsluha)
  • navrhovat zákaznickou zkušenost (persony, zákaznické cesty, aj.)
  • plánovat transformační iniciativy ve zkoumané oblasti u klienta
  • formulovat business zadání pro IT specialisty a vývojáře
  • podporovat klienty v zavádění doporučených inovativních řešení do praxe
  • komunikovat s klienty, i top managementem, v češtině i angličtině
  • připravovat a moderovat workshopy pro klienty

Co je dobré umět?

  • chuť učit se novým věcem a tah na branku
  • silné analytické myšlení a cit pro detail
  • schopnost rychle se zorientovat, argumentovat, navrhnout řešení, řídit diskusi a očekávání
  • rozvinuté komunikační a prezentační dovednosti
  • plynulou mluvenou i psanou angličtinu
  • skvělou znalost PowerPointu a Excelu
  • znalost některého z modelovacích jazyků výhodou (UML, BPMN apod.)
  • znalost business analytických frameworků výhodou (BABOK, Six Sigma apod.)
  • VŠ vzdělání (ekonomické nebo technické zaměření výhodou)

Co dostanete na oplátku od nás?

  • fajn kolektiv, kam budete rádi chodit
  • možnost budovat kariéru v týmu zkušených profesionálů v rámci silné, celosvětové poradenské společnosti
  • příležitost měnit a zlepšovat fungování společností kolem vás (práce na zajímavých projektech pro zajímavé klienty)
  • dovolenou navíc a tři dny firemního volna
  • roční bonus
  • 20 000 Kč příspěvek na cestování, kulturu a další benefity
  • Multisport kartu
  • životní pojištění
  • firemní mobilní tarif s neomezeným voláním, SMS a daty
  • rozsáhlé možnosti školení vč. jazykových kurzů
  • práci v centru Prahy ve stylových kancelářích s terasou, kolárnou a relax zónami (ano, máme i fotbálek)
  • možnost pracovat flexibilně v režimu homeoffice

S manažery týmu, Lukášem Cingrem, Klárou Janákovou, Markem Slavíkem a celým týmem se těšíme, až vás brzy poznáme!

Mám zájem

Tuto pozici obsazuje

Zuzana Kubátová

Kontakt

KPMG Česká republika, s.r.o.

Informace o pozici

Informace o pozici

Místo pracoviště

Pobřežní 648/1a, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, možnost občasné práce z domova

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá), Čeština (pokročilá)

Zadavatel

KPMG Česká republika, s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 
Nastavení cookies