Mám zájem

Customer & Digital –⁠ Consultant

Volné pozice

V týmu Customer & Digital se věnujeme strategiím, designu a realizaci transformací firem z pohledu jejich koncových zákazníků, nebo zaměstnanců. Připravujeme zákaznické strategie, analyzujeme celkové fungování společností a připravujeme nápravná opatření nebo úplně nová řešení. Vždy přemýšlíme optikou koncového uživatele, věci řešíme od nápadu, přes rozmyšlení fungování, až po zavedení v praxi. Rádi do přemýšlení zapojujeme kreativitu i hmatatelná data pro rozhodování.
Do party hledáme kolegu / kolegyni, se silným analytickým myšlením, tahem na branku a chutí hledat a zavádět ta nejlepší řešení.

Na jakých projektech poslední dobou děláme?

  • příprava celkového business zadání tříleté digitální transformace s cílem dosáhnout nejlepší zákaznické zkušenosti, 100 % digitalizace běžných činností a nejvyšších možných úspor
  • zadání a vývoj nativní mobilní aplikace pro klienty energetické společnosti v České republice s cílem rychle zpřístupnit základní informace a úkony „z kapsy“
  • design zákaznické zkušenosti a roadmapy transformace banky ve Velké Británii pro docílení 100 % digitalizace obsluhy a úspor
  • popis a otestování value propozice banky v České republice vůči jejich zákazníkům pro zlepšení portfolia, zkušenosti a komunikace
  • design target operating modelu účtů, karet a hypoték na základě zákaznické zkušenosti banky v Saudské Arábii

Čemu se u nás budete věnovat?

  • mapovat zkušenost zákazníků, zaměstnanců, občanů a dalších kdo přichází do kontaktů s naším klientem
  • analyzovat prostředí klienta, identifikovat slabá místa a aktivně navrhovat řešení
  • mapovat a optimalizovat procesy
  • formulovat business požadavky do zadání pro IT specialisty a vývojáře
  • sledovat a kontrolovat zavádění řešení v praxi
  • komunikovat s klienty, i top managementem, v češtině i angličtině
  • připravovat a moderovat workshopy pro klienty
  • učit se od seniornějších kolegů a chodit na pravidelná školení

Co bychom rádi od vás?

  • chuť učit se novým věcem a tah na branku
  • silné analytické myšlení a cit pro detail
  • schopnost rychle se zorientovat, argumentovat, navrhnout řešení, řídit diskusi a očekávání
  • rozvinuté komunikační a prezentační dovednosti
  • plynulou mluvenou i psanou angličtinu
  • skvělou znalost PowerPointu a Excelu
  • znalost některého z modelovacích jazyků výhodou (UML, BPMN apod.)
  • znalost business analytických frameworků výhodou (BABOK, Six Sigma apod.)
  • VŠ vzdělání (ekonomické nebo technické zaměření výhodou)

Co dostane na oplátku od nás:

  • fajn kolektiv, kam budete chtít chodit
  • možnost budovat kariéru v týmu zkušených profesionálů v rámci silné, celosvětové poradenské společnosti
  • příležitost měnit a zlepšovat fungování společností kolem vás (neboli práce na zajímavých projektech)
  • dovolenou navíc a tři dny firemního volna
  • kafeterii s širokou volbou benefitů
  • možnost pracovat flexibilně v režimu homeoffice
  • rozsáhlé možnosti školení a interní koučing
  • práci v centru Prahy ve stylových kancelářích s terasou, kolárnou a relax zónami (neboli máme fotbálek)
  • životní pojištění
  • firemní mobilní tarif s neomezeným voláním, SMS a daty
  • multisport kartu
Mám zájem

Tuto pozici obsazuje

Zuzana Kubátová

Kontakt

KPMG Česká republika, s.r.o.

Informace o pozici

Informace o pozici

Místo pracoviště

Pobřežní 648/1a, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, možnost občasné práce z domova

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá), Čeština (pokročilá)

Zadavatel

KPMG Česká republika, s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.