Mám zájem

Business analytik – robotizace a automatizace

Volné pozice

Náš Lighthouse tým patří mezi lídry na trhu v oblasti automatizace, umělé inteligence (AI) a adaptace nově vznikajících moderních technologií. Využíváme data, automatizační nástroje, pokročilou analytiku a umělou inteligenci k transformaci podnikání našich klientů, a tím pomáháme optimalizovat chod jejich společností. Analyzujeme současný stav fungování společností a připravujeme nápravná opatření, která řešíme od nápadu, přes rozmyšlení fungování, až po zavedení v praxi. Ve všech fázích našich projektů jsme kreativní a vždy se naše rozhodnutí pokoušíme opřít o jasně hovořící data.

Do týmu hledáme kolegu / kolegyni, se zájmem o moderní technologie, silným analytickým myšlením, tahem na branku a chutí hledat a zavádět ta nejlepší řešení.

Na jakých projektech se podílíme?

  • Pracujeme na projektech pro finanční instituce a energetické společnosti v České republice.
  • Hledáme slabá místa v procesech, která vedou k nadbytečné manuální práci. Navrhujeme nejvhodnější způsoby automatizace.
  • Optimalizujeme back-office, kde navrhujeme způsob řízení, KPIs, zapojení nových technologií nebo změny pracovních postupů.
  • Robotizujeme procesy, které jsme identifikovali jako vhodný způsob optimalizace.
  • Všechny naše projekty mají jasně definovanou přidanou hodnotu pro klienty, která je vždy založena na datech.

Čemu se u nás budete věnovat?

  • analyzovat prostředí klienta, identifikovat slabá místa a aktivně navrhovat řešení
  • mapovat a optimalizovat procesy
  • formulovat business požadavky do zadání pro IT specialisty a vývojáře
  • sledovat a kontrolovat zavádění řešení v praxi
  • komunikovat s klienty, i top managementem, v češtině i angličtině
  • připravovat a moderovat workshopy pro klienty
  • učit se od seniornějších kolegů a chodit na pravidelná školení

Co bychom rádi od vás?

  • chuť učit se novým věcem a tah na branku
  • silné analytické myšlení a cit pro detail
  • schopnost rychle se zorientovat, argumentovat, navrhnout řešení, řídit diskusi a očekávání
  • rozvinuté komunikační a prezentační dovednosti
  • skvělou znalost PowerPointu a Excelu
  • znalost některého z modelovacích jazyků výhodou (UML, BPMN apod.)
  • znalost business analytických frameworků výhodou (BAPOK, Six Sigma apod.)
  • VŠ vzdělání (ekonomické nebo technické zaměření výhodou)

Co dostanete na oplátku od nás?

  • fajn kolektiv, kam budete chtít chodit
  • možnost budovat kariéru v týmu zkušených profesionálů v rámci silné, celosvětové poradenské společnosti
  • příležitost měnit a zlepšovat fungování společností kolem vás (neboli práce na zajímavých projektech)
  • dovolenou navíc a tři dny firemního volna
  • 20 000 na sport, cestování, jazyky a další benefity
  • možnost pracovat flexibilně v režimu homeoffice
  • rozsáhlé možnosti školení a interní koučing
  • práci v centru Prahy ve stylových kancelářích s terasou, kolárnou a relax zónami
  • životní pojištění
  • firemní mobilní tarif s neomezeným voláním, SMS a daty, multisport kartu
Mám zájem

Tuto pozici obsazuje

Zuzana Kubátová

Kontakt

KPMG Česká republika, s.r.o.

Informace o pozici

Informace o pozici

Místo pracoviště

Pobřežní 648/1a, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, možnost občasné práce z domova

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Zadavatel

KPMG Česká republika, s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.