Mám zájem

Konzultant/ka – Banking

Volné pozice

Implementujte bankovní regulace, produkty a procesy, pomáhejte s řízením rizik a kapitálu, oceňováním a účetnictvím finančních nástrojů. Pracujte pro nejznámější banky, obchodníky s cennými papíry, nebankovní poskytovatele úvěrů a další finanční instituce. V týmu Banking právě máme volnou židli.

Co u nás budete dělat?

  • implementovat nová řešení v oblasti řízení rizik a regulace finančních institucí
  • nastavovat řídící a kontrolní systém finanční instituce (strategie, procesy, produkty, předpisy a modely)
  • podílet se na rozvoji služeb v oblasti zavádění environmentálních a sociálních faktorů (ESG) do řízení finančních institucích
  • školit odborné specialisty bank z oblasti financí, compliance a řízení rizik
  • vyvíjet či validovat modely pro hodnocení úvěrového nebo tržního rizika
  • analyzovat způsob oceňování a vykazování finančních nástrojů dle českých i mezinárodních účetních standardů
  • vyvíjet nástroje pro automatizaci regulatorního reportingu
  • aktivně se účastnit na zakázkách v roli vedoucího týmu analytiků i v roli samostatného specialisty
  • projektové řízení (kontrola termínů, výstupů a rozpočtu projektu)
  • připravovat finální výstupy, nabídky, prezentace a marketingové materiály
  • aktivně studovat novinky ve zvolené oblasti specializace, identifikace nových témat a příležitostí
  • vést a rozvíjet juniorní kolegy

Co od vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání (ekonomický, finanční či matematický směr výhodou)
  • perfektní češtinu/slovenštinu a angličtinu alespoň na úrovni B2
  • 2-4 roky předchozí zkušenosti nebo orientaci alespoň v jedné z těchto oblastí: regulace a související reporting finančních institucí, metody kvantifikace a řízení úvěrového rizika, řízení a reporting likvidity, tržního nebo úvěrového rizika
  • zájem o nové trendy v bankovnictví a financích a chuť se v těchto oblastech rozvíjet
  • znalost Excelu na pokročilé úrovni (VLOOKUP, PIVOT tables, SUMIFS apod.)
  • dobré komunikační schopnosti (ústně i písmem) a schopnost vytvářet hodnotné a přehledné prezentace a výstupy
  • zkušenost s nástroji SQL, R, VBA či Python a datová analýza výhodou ne však podmínkou
  • zkušenost s vedením projektu či zakázky a delegováním práce

Co získáte v KPMG?

  • práci pro Top zaměstnavatele roku 2022 v kategorii poradenství, audit a daně
  • 20 000 Kč na sport, jazyky, cestování a další benefity
  • zázemí Kanceláří roku 2019 v centru Prahy s možností práce z domova
  • intenzivní rozvoj technických i business dovedností
  • vzdělávání, jazykové kurzy, certifikace a interní koučink
  • mobil, neomezený mobilní a datový tarif
  • dovolenou navíc a tři dny firemního volna

Nového kolegu rádi uvidíme ihned, nebo po domluvě.
Na vaše reakce odpovídáme do pár dní, doporučujeme kontrolovat i složku se spamy či nevyžádanou poštou.

Mám zájem

Tuto pozici obsazuje

Zuzana Kubátová

Kontakt

KPMG Česká republika, s.r.o.

Informace o pozici

Informace o pozici

Místo pracoviště

Pobřežní 648/1a, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, možnost občasné práce z domova, profesní/osobní kouč

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

KPMG Česká republika, s.r.o.

 
Nastavení cookies